Menu
Priority Banking
Private Banking
Wealth Management
De bank voor een wereld in verandering
Priority Banking: advies op maat
Trends Volgen De categorie volgen
18 SEP

Priority Banking: advies op maat

18.9.2019
Mieke Beirnaert – Head of Sales Management Priority Banking
Mieke Beirnaert
Mieke Beirnaert Head of Sales Management Priority Banking
Volgen De expert volgen
Bekijk alle experts
Aangemaakt op 17.9.2019 08:36
Gepubliceerd op 18.9.2019 06:00
Sinds vorig jaar krijgen betalende klanten binnen Priority Banking een proactieve en globale opvolging van hun persoonlijke adviseur. Vandaag ligt de focus meer dan ooit op expertise.

Overzicht

  • Bij Priority Banking is uw vertrouwde relatiebeheerder altijd uw aanspreekpunt
  • Afhankelijk van uw behoeftes brengt hij u eventueel in contact met interne experten
  • Uw relatiebeheerder blijft evenwel alles mee opvolgen
  • Hij probeert ook om een totaalbeeld van uw patrimonium te schetsen
  • Die globale aanpak is de kern van de gepersonaliseerde en proactieve dienstverlening
Bij Priority Banking kunt u rekenen op persoonlijk advies inzake beleggingen, verzekeringen en kredieten. Als betalende Priority Banking Exclusive-klant krijgen u en uw gezin bovendien een gepersonaliseerde, proactieve en globale opvolging, ook op het vlak van pensioen en vermogensoverdracht.

Uw relatiebeheerder is altijd uw rechtstreeks aanspreekpunt. Maar afhankelijk van uw behoeftes brengt hij u eventueel in contact met interne experten binnen een specifiek domein. Zo kunt u op elk moment terugvallen op een coherent raderwerk waarin expertise centraal staat. Uw relatiebeheerder blijft evenwel alles mee opvolgen.
De digitale tools komen zowel de dienstverlening als de toegankelijkheid ten goede.Mieke Beirnaert

Digitale hulpmiddelen 

Priority Banking is al toegankelijk vanaf een kapitaal van 85.000 euro. De relatief lage instapdrempel heeft het klantenbestand doorheen de jaren verjongd. Omdat de jongere generatie behoefte heeft aan digitale tools, werden allerlei moderne technologieën in het platform geïntegreerd. Die komen zowel de dienstverlening als de toegankelijkheid ten goede.

Via de Priority Banking-website en -app krijgt u alvast toegang tot allerlei relevante content. Bovendien vindt u er verschillende kanalen terug om in contact te komen met uw relatiebeheerder. Dat kan bijvoorbeeld via videochat. U beslist zelf wanneer en hoe. Via de James-service kunt u overigens ook buiten de kantooruren terecht bij een persoonlijke adviseur.
Er zijn verschillende kanalen om in contact te komen met uw relatiebeheerder. Bijvoorbeeld via videochat.

Patrimonium in kaart 

Priority Banking-klanten kunnen rekenen op een doorgedreven expertise in verschillende domeinen. Maar de dienstverlening gaat nog een stap verder. Priority Banking heeft ook als doel om een totaalbeeld van uw patrimonium te schetsen. Deze globale visie is de kern van de gepersonaliseerde en proactieve dienstverlening, en is essentieel in de duurzame relatie met uw adviseur.

Uw relatiebeheerder kan daarvoor gebruikmaken van een intuïtieve en gestructureerde tool. Aan de hand van allerlei gerichte vragen brengt die uw patrimonium in kaart. Het totaalbeeld is een houvast bij het bepalen en prioriteren van de behoeftes van u en uw gezin, ook op het vlak van bescherming, pensioen en estate planning.

U vond dit artikel de moeite?

Ontdek andere artikels in onze dagelijkse en wekelijkse nieuwsbrief

Ik schrijf mij in
Mieke Beirnaert

Uw expert

Mieke Beirnaert Head of Sales Management Priority Banking
Volgen De expert volgen
Bekijk alle experts
Deel:
Later lezen
De opinies op deze site zijn die van de auteurs en geven niet noodzakelijk het standpunt van BNP Paribas Fortis weer.

Doe mee met MyExperts

Blijf op de hoogte van de recentste beleggingstips

Al ingeschreven?

Meld u aan om het artikel te lezen.

Nog geen account? Inschrijven