Overzicht
- Bij Priority Banking is uw vertrouwde relatiebeheerder altijd uw aanspreekpunt
- Afhankelijk van uw behoeftes brengt hij u eventueel in contact met interne experten
- Uw relatiebeheerder blijft evenwel alles mee opvolgen
- Hij probeert ook om een totaalbeeld van uw patrimonium te schetsen
- Die globale aanpak is de kern van de gepersonaliseerde en proactieve dienstverlening
Bij Priority Banking kunt u rekenen op persoonlijk advies inzake beleggingen, verzekeringen en kredieten. Als betalende Priority Banking Exclusive-klant krijgen u en uw gezin bovendien een gepersonaliseerde, proactieve en globale opvolging, ook op het vlak van pensioen en vermogensoverdracht.
Uw relatiebeheerder is altijd uw rechtstreeks aanspreekpunt. Maar afhankelijk van uw behoeftes brengt hij u eventueel in contact met interne experten binnen een specifiek domein. Zo kunt u op elk moment terugvallen op een coherent raderwerk waarin expertise centraal staat. Uw relatiebeheerder blijft evenwel alles mee opvolgen.
De digitale tools komen zowel de dienstverlening als de toegankelijkheid ten goede.Mieke Beirnaert
Digitale hulpmiddelen
Priority Banking is al toegankelijk vanaf een kapitaal van 85.000 euro. De relatief lage instapdrempel heeft het klantenbestand doorheen de jaren verjongd. Omdat de jongere generatie behoefte heeft aan digitale tools, werden allerlei moderne technologieën in het platform geïntegreerd. Die komen zowel de dienstverlening als de toegankelijkheid ten goede.
Via de Priority Banking-website en -app krijgt u alvast toegang tot allerlei relevante content. Bovendien vindt u er verschillende kanalen terug om in contact te komen met uw relatiebeheerder. Dat kan bijvoorbeeld via videochat. U beslist zelf wanneer en hoe. Via de James-service kunt u overigens ook buiten de kantooruren terecht bij een persoonlijke adviseur.
Er zijn verschillende kanalen om in contact te komen met uw relatiebeheerder. Bijvoorbeeld via videochat.
Patrimonium in kaart
Priority Banking-klanten kunnen rekenen op een doorgedreven expertise in verschillende domeinen. Maar de dienstverlening gaat nog een stap verder. Priority Banking heeft ook als doel om een totaalbeeld van uw patrimonium te schetsen. Deze globale visie is de kern van de gepersonaliseerde en proactieve dienstverlening, en is essentieel in de duurzame relatie met uw adviseur.
Uw relatiebeheerder kan daarvoor gebruikmaken van een intuïtieve en gestructureerde tool. Aan de hand van allerlei gerichte vragen brengt die uw patrimonium in kaart. Het totaalbeeld is een houvast bij het bepalen en prioriteren van de behoeftes van u en uw gezin, ook op het vlak van bescherming, pensioen en estate planning.