Menu
Priority Banking
Private Banking
Wealth Management
De bank voor een wereld in verandering
Bewezen: reclame maakt ongelukkig
7 JUN

Bewezen: reclame maakt ongelukkig

7.6.2019
Arne Maes – Economic Advisor
Aangemaakt op 7.6.2019 08:34
Gepubliceerd op 7.6.2019 08:34
Onderzoek in 27 Europese landen over meer dan dertig jaar bewijst dat er een negatief verband is tussen stijgende reclame-uitgaven en de tevredenheid van burgers. Hoe komt dat en wat is eraan te doen?

Dit artikel is uitsluitend voor Priority Banking Exclusive, Private Banking en Wealth Management cliënten van BNP Paribas Fortis.

Al ingeschreven?

Meld u aan om het artikel te lezen.

of

U kunt alleen inschrijven als cliënt van BNP Paribas Fortis Priority Banking Exclusive, Private Banking of Wealth Management

Schrijf u in op MyExperts en ontdek een rijke informatieve site vol interessante inhoud rond beleggingen en vermogensbeheer.

Wij bieden u:

  • de mening en tips van onze experts rond beleggen en vermogensbeheer
  • analyses van markten, sectoren en tendensen
  • nieuws en analyses rond fiscaliteit
  • toegang tot onze dagelijkse en wekelijkse nieuwsbrief

Doe mee met MyExperts

Blijf op de hoogte van de recentste beleggingstips

Al ingeschreven?

Meld u aan om het artikel te lezen.